specjalista Gliwice, pracownik biurowy Gliwice
- doskonalenie sytemu zarządzania ryzykiem operacyjnym, w tym rozwój stosowanych metod oraz procedur wspierających pomiar ryzyka
- monitorowanie
zmian wynikających z przepisów prawa, rekomendacji i wytycznych
nadzorczych w zakresie zarządzania ryzykiem operacyjnym - opiniowanie
projektów przepisów wewnętrznych Towarzystwa pod kątem ryzyka
operacyjnego i efektywności stosowanych działań zarządczych
ograniczających ryzyko - prowadzenie bazy strat operacyjnych
- realizację procesu samooceny zarządzania ryzykiem operacyjnym w Towarzystwie
- przeprowadzanie szkoleń oraz warsztatów z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym
- udział
w projektach powiązanych z pomiarem ryzyka operacyjnego w tym
współpraca z obszarami zgodności z przepisami oraz bezpieczeństwa
Wymagania
wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, pokrewne)
doświadczenia zawodowego w sektorze ubezpieczeniowym w obszarze ryzyka operacyjnego lub zgodności z przepisami
umiejętności analitycznego myślenia i formułowania precyzyjnych wniosków
znajomości języka angielskiego pozwalającej na pracę nad regulacjami w zakresie ryzyka operacyjnego tworzonymi na poziomie europejskim
znajomość regulacji w zakresie Wypłacalności II będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
atrakcyjny system wynagradzania
program profesjonalnych szkoleń
pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
produkty ubezpieczeniowe Grupy do nabycia na preferencyjnych warunkach
Klauzule informacyjne
Aplikuj