menager Gliwice, logistyk Gliwice
- nadzór nad funkcjonowaniem restauracji
- współpraca z dostawcami / zamawianie towaru
- rekrutacja i prowadzenie zespołu kelnerskiego
- zagwarantowanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta
- współpraca z działem księgowości
- sporządzanie grafików oraz kontrola godzin pracy personelu
- nadzór nad sprzętem oraz wyposażeniem restauracji
- dbanie o estetykę oraz wizerunek firmy
- kontrola oraz analiza kosztów sprzedażowych
- prowadzenie programu magazynowego POS, wprowadzanie faktur, inwentaryzacje
- kontrola realizacji systemu HACCP oraz prawidłowej praktyki higienicznej i BHP
Wymagania
doświadczenia na podobnym stanowisku min. 2 lata
znajomości systemów komputerowych wspomagających pracę restauracji (m.in. GastroPos)
umiejętności w zakresie budowania zespołu oraz motywowania pracowników
pogodnego usposobienia, otwartości i odporności na stres
umiejętności bezkonfliktowego delegowania i egzekwowania zadań
znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
prawa jazdy kat. B
Oferujemy
ciekawe miejsce pracy z zaangażowanym zespołem
stałe wynagrodzenie zależne od doświadczenia oraz uzyskiwanych wyników oraz atrakcyjny system premiowy
możliwość rozwoju zawodowego, samorealizacji i wdrażania własnych pomysłów
udział w tworzeniu niepowtarzalnego miejsca na mapie gastronomicznej Gdańska
elastyczne godziny pracy
Klauzule informacyjne
Aplikuj